«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

اولین نمایش «سینما پارکینگ» مشهد احتمالا در عید فطر خواهد بود

  • کد خبر: ۲۶۴۸۶
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
اولین نمایش «سینما پارکینگ» مشهد احتمالا در عید فطر خواهد بود
به گفته صدرا یوسفی، معاون فرهنگی‌وهنری سازمان اجتماعی‌وفرهنگی شهرداری مشهد، اولین نمایش سینما پارکینگ مشهد احتمالا در عید فطر خواهد بود.
شهرآرانیوز؛ دیروز، 20 اردیبهشت، از پیشنهاد شهرداری مشهد برای اجرای «سینماماشین» در سه نقطه مشهد خبر دادیم. در جلسه‌ دیروز شهرداری قرار بود گروه‌ها و نهاد‌هایی که تمایل دارند متصدی و اجراکننده این پروژه باشند پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
 

بیشتر بخوانید: امروز (شنبه 20 اردیبهشت) جزئیات اجرای سینماماشین در مشهد مشخص می‌شود


بوستان کوهسنگی، نمایشگاه بین‌المللی و مجتمع آیه‌ها برای سینماماشین مشهد مشخص شده است و در روزهای اخیر متقاضیان هم پیشنهادهای خود را مطرح ‌کرده‌اند. قرار بود دیروز، شنبه ۲۰ اردیبهشت، در جلسه‌ای، اجرای این پروژه نهایی شود، و حالا امروز، 21 اردیبهشت، در صحبت با صدرا یوسفی باخبر شدیم احتمالا راه‌اندازی سینما پارکینگ مشهد در عید فطر خواهد بود: «ما تمام تقاضاها را دریافت کرده‌ایم؛ منتها طرح باید برود هیئت‌مدیره سازمان تا مصوب شود. ان‌شاالله این هفته در هیئت‌مدیره به حمع‌بندی می‌رسیم و تلاش می‌کنیم برای عید فطر سینما پارکینگ را در یکی از مجموعه‌های مشخص‌شده راه‌اندازی کنیم.» جزئیات این طرح را در روزهای آینده در شهرآرانیوز بخوانید. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->